Jak nakupovat

Jak na to

Podrobný návod jak se orientovat a nakupovat v e-shopu vám pomůže jednoduše a rychle najít vše potřebné k objednávce a ukáže vám cestu k dalším informacím ohledně registrace a jejich výhod, dopravy, platby, článků, zákaznické sekce, komunikace s námi atp. Kdykoli budete potřebovat, můžete se vrátit a najít co potřebujete.

První kroky k rychlé orientaci a objednávce

Nebojte se, když se vám bude zdát návod dlouhý a tím orientace na e-shopu složitá, to opravdu není, jen jsme se vám snažili usnadnit práci s hledáním a tápáním v určitých krocích a doufáme že jsme vše srozumitelně popsali, aby vám nakupování bylo radostí a zábavou.

Hledání v kategoriích

Po kliknutí na danou hlavní kategorii se níže zobrazí všechny její podkategorie, které se také zobrazí nad produkty, dostanete se tak, kam potřebujete.

Produkt a co vše obsahuje jeho profil

Produkt je na e-shopu tím, co nás všechny zajímá nejvíce. Vybrat si ten správný nebo oblíbený a cenově vyhovující produkt se všemi potřebnými informacemi je hlavním důvodem vstupu do profilu produktu. 

Kliknutím na vybraný produkt, se zobrazí jeho profil, kde naleznete jeho veškeré údaje.

Základem je krátký a výstižný hlavní nadpis, popis a charakteristika, cena produktu. Zákazník by měl také vědět jakou nese produkt značku a odkud pochází. Produkt je také očíslován a nese zelené označení „skladem“ nebo červené že skladem není. Některé produkty jsou označeny variantami dostupnosti, jako například „připravujeme, na dotaz, na objednávku“ atp. Pro zjištění těchto informací doporučujeme otevřít profil produktu i když je označen „není skladem“.

Hlavní a detailní fotografie

Každý profil produktu má hlavní fotografii, která je ve zmenšené podobě vidět hned v seznamu produktů. V profilu produktu pak vidíte fotografii větší a pokud chcete vidět obrázek detailněji, můžete si jej kliknutím zvětšit. Některé produkty obsahují i další detailní fotografie, stačí kliknout na šipku nebo na obrázky samotné. Takové fotografie by vám měli produkt více přiblížit a více ho charakterizovat. Všechny fotografie jsou fyzicky námi pořízené fotografie produktu, který máme v prodejně. 

Varianty produktu

Pokud mají některé produkty v profilu výběr variant, stačí označit vybranou variantu ( většinou výšku podpatku ) a zobrazí se vám dostupné velikosti vybrané varianty.




Zboží do košíku

Vybraný produkt označte počtem kusů, případně vyberte variantu a vložíte do košíku tlačítkem „Přidat do košíku“. Do košíku můžete tedy vložit zboží rovnou ze seznamu produktů v dané kategorii nebo z profilu produktu. Pokud se potřebujete dostat během nákupu nebo po jeho dokončení do košíku, klikněte na zeleně označený košík v pravém horním rohu e-shopu. Pokud není v košíku ani jeden produkt, je košík označen bílou barvou.


Zboží v košíku

Na informace v košíku jako jsou seznam zboží, počet kusů, poslední vložený produkt a celková cena objednávky s DPH bez dopravy, se můžete také podívat pouhým najetím myši na ikonu košík, ve které se rozbalí okno s těmito informacemi. V tomto okně můžete rovněž vstoupit do košíku a to kliknutím na tlačítko „Přejít do košíku“ pod posledním vloženým produktem.


Dokončení nákupu

Po ukončení nákupu se vám zobrazí v košíku veškeré zboží, u kterého můžete upravovat počty kusů, nebo případně některé položky vymazat křížkem. Počty upravíte tlačítky - a + nebo přepsáním v políčku „množství“ a zaktualizujete kliknutím kdekoli mimo toto pole. Pod posledním produktem v košíku je také orientační ukazatel částky, potřebný pro dosažení dopravy zdarma.

Pokud jste něco zapomněli nebo chcete přidat do košíku,můžete zvolit „Zpět do obchodu“, tímto krokem budete přesměrováni na stránku s posledním vloženým produktem. Pokud jste si na něco vzpomněli až po odeslání objednávky, nevadí a neváhejte nás kontaktovat s případnými změnami, které lze provádět kdykoli během vyřizování vašich objednávek.


Slevový kupón

Pokud jste držitelem slevového kupónu a chcete jej využít, v košíku pod posledním vloženým produktem  zaškrtnutím nápisu „Chci využít slevový kupón“ napište kód do políčka vedle „Kód slevového poukazu:“ a zvolte „Uplatnit“. Po správném zadání se zobrazí nápis „Slevový kupón byl úspěšně uplatněn„ a výše se ukáže zadaný kód se slevou. Tato sleva se také promítne pod posledním produktem v košíku a je automaticky odečtena z celkové částky za zboží.


Zadání dopravy a platby

Po dokončení případných úprav a kontroly obsahu košíku, tlačítkem „Pokračovat v objednávce“ zvolíte způsob dopravy a platby. 



Odeslání objednávky

Po vybrání dopravy a plateb, vás další krok tlačítkem „Pokračovat v objednávce“, nasměruje k vyplnění veškerých dodacích a případně fakturačních údajů. Pokud jste přihlášený registrovaný zákazník, je již vše vyplněno. Tlačítkem „Pokračovat v objednávce“ přejdete na poslední krok, kde zadáte povinné souhlasy se zpracováním vašich osobních údajů a souhlas s obchodními podmínkami. Můžete si také zvolit (nepovinné) zda si přejete odesláním objednávky automaticky zaregistrovat a využívat tak výhody a pohodlí při objednávkách a poslední možností je souhlas se zasíláním informací, aktualit a novinek na váš e-mail.

Po vyplnění všech potřebných údajů dokončíte objednávku tlačítkem „Odeslat objednávku“. Správnost odeslání vám potvrdí zpráva na e-shopu a následně automatické avízo na vaši emailovou adresu, uvedenou v objednávce.


Informace o stavu objednávky

Není nic horšího než nevědět jak to vypadá s mou objednávkou. informace o stavu objednávky na váš e-mail jsou u nás samozřejmostí, kdy budete vědět o každém našem kroku až do vyřízení - odeslání objednávky. V každém z těchto avíz bude zobrazena objednávka pod kterou bude i faktura pod jejím číslem.


Jaké informace mohu očekávat na můj e-mail

  • objednávka přijata: informace po odeslání objednávky, kdy si můžete být jisti, že byla odeslána

  • zboží skladem: informace, že je zboží skladem a můžete objednávku v následujících dnech očekávat

  • platba přijata: informace o tom, že vaše platba za objednávku byla připsána na našem účtu

  • objednávka stornována: informace a potvrzení o zrušení objednávky

  • objednávka odeslána nezaplacena: informace odeslané objednávky dříve, než byla uhrazena

  • objednávka odeslána zaplacena: informace o vyřízené objednávce, kterou můžete následně očekávat

Po dokončení objednávky tedy doporučujeme sledovat vaši e-mailovou schránku, kde zjistíte její stav.


Registrace

Na našem e-shopu není registrace povinná, ale pokud registraci učiníte, přinese vám pohodlí při objednávkách, také budete moci využívat výhody registrovaného zákazníka. Dalšími atributy  registrace je automaticky založená zákaznická sekce, kde je uložena historie objednávek a kde můžete sledovat stav nejnovější.

Pokud si přejte vytvořit registraci, můžete tak učinit vpravo v horní části e-shopu „Přihlášení“ s panáčkem, po otevření okna klikněte na  „Registrovat“, kde vás systém přesměruje na vyplnění přihlašovacího jména a hesla, které budete používat při každém přihlašování na e-shop. Po vyplnění a zadání hesla na obrázku odsouhlasíte obchodní podmínky a souhlas se zpracováním osobních údajů a případně souhlas se zasíláním informací o dění na e-shopu.

Tlačítkem s nápisem „Registrovat se“, vás systém informuje o přijetí e-mailu, kde budete kliknutím na odkaz ve zprávě přesměrováni na e-shop, kde vyplníte veškeré potřebné údaje jako jsou adresy, telefon atp. Hvězdičkou jsou označeny povinné údaje, bez vyplnění těchto políček vám systém nedovolí registraci dokončit. Nyní by mělo být vše hotovo a po přihlášení jste automaticky v zákaznické sekci.


Přihlášení a odhlášení

Jednoduché přihlášení pomocí ikonky vpravo v horní části e-shopu „Přihlášení“ s panáčkem, po najetí a kliknutí stačí vyplnit jméno a heslo a je to. Pokud jste heslo zapomněli, zadejte e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci a klikněte na „Zaslat zapomenuté heslo“, do e-mailové schránky vám dorazí e-mail s novým heslem. Po přihlášení vygenerovaným heslem si jej můžete znovu změnit, nezapomeňte tuto změnu uložit. Pokud se chcete odhlásit, můžete tak učinit  nahoře u „Můj účet“ .



Pokud jste registrovaný(á) na našem e-shopu,  je vám automaticky založena zákaznická sekce, kde je uložena historie objednávek a kde můžete také sledovat stav nejnovější. Po přihlášení do zákaznické sekce se na hlavní stránce zobraz výpis vašich objednávek. Menu obsahuje sekce: Moje objednávky, Osobní údaje, změna hesla. 

Stav vytvořené objednávky je označen červeně, pokud je vaše objednávka vyřízena bude tato informace označena zeleně. Stavy mezi vytvořenou a vyřízenou nejsou barevně označeny.

V historii objednávek uvidíte veškeré údaje každé objednávky, jako jsou datum a přesný čas vytvoření, číslo objednávky, cenu s a bez DPH, faktura objednávky a samozřejmě i celkový detail objednávek, který otevřete kliknutím na tento číslo objednávky. Můžete si tak zkontrolovat a podívat se na zboží které jste si objednávali atp. Okno zavřete kliknutím vpravo nahoře na „Moje objednávky“ nebo překliknutím kamkoli jinam.



Jak jednoduché. Vyberte si ten správný způsob, který vám vyhovuje, aby vaše nakupování bylo zábavou.